eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRobię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet. Mam konto › Re: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet. Mam konto
  • Data: 2006-07-10 09:37:15
    Temat: Re: Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet. Mam konto
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poot napisał(a):
    > Robię opłaty (czynsz, prąd, gaz, kablówka... itp.) przez internet. Mam
    > konto
    (...)
    > Czy trzeba wpisywać tam jeszcze inne dane? (oprócz tych z kodu kreskowego)
    > Przez "inne dane" mam na myśli, dane które są wpisane w tytule przelewu w
    > druczku przelewu, które przysyłają mi pocztą.

    Wpisuj takie dane, po których można jednoznacznie zidentyfikować
    płacącego i tytuł zapłaty;
    Często sam wystawca faktury podaje, co chce w tytule.

    Moga to być: numer klienta, numer umowy, numer telefonu, miejsce
    świadczenia usługi (adres lokalu), imię i nazwisko klienta, numer
    faktury, okres, za jaki dokonywana jest zapłata - wpisz to sobie w
    przelew zdefinowany, potem jedynie dodawaj np. okres czy numer faktury.

    Często wystarczy sama wpłata z numerem klienta - odbiorca płatności
    sprawdza saldo na dedykowanym koncie.

    Pzdr: Witek