  • Data: 2011-04-21 20:23:42
    Temat: Re: Rosje też zrobili w bambuko
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ioq3dg$3q3$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > myslisz o tym co ja, czyli zarządzaniu kasą bez odpowiedzialności za wynik
    > tegoż?

    :), to też, ale bardziej mi chodzi o generowanie "długu / zobowiązań" jako
    podstawy do płacenia odsetek.
    Cały system finansowy świata oparty jest o ten mechanizm,

    Była tak przypowiastka / urban story pewnie.

    Sekretarz skarbu:
    - panie prezydencie, mamy problem, nie mamy pieniedzy na wykup obligacji i
    odsetki,

    Prezydent USA:
    - jak to, przecież macie prasę drukarską, nie mozecie wydrukować ?

    Sekretarz:
    - wydrukować mozemy, problem w tym że nikt nie chce wziać u nas pożyczki.

    george