  • Data: 2009-11-15 08:08:02
    Temat: Re: Rumunia & euro - o czymś nie wiem?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent Valdi nadaje:

    > Może grupa nie odpowiednia na zadanie tego pytania, ale czy Rumunia
    > pokątnie wprowadziła euro?
    > Patrzę na stronę:
    > www.vodafone.ro i widzę ceny podawane w euro...

    http://www.vodafone.com/start/media_relations/news/l
    ocal_press_releases/romania/romania_press_release/vo
    dafone_romania_will.html
    Streszczenie: Od 2007 roku Vodafone podaje ceny na stronach swojego
    rumuńskiego oddziału w Euro. Przedtem były to dolary co mogło być
    usprawiedliwione niską pozycją leja przed denominacją w 2006.

    Inni operatorzy, prawdopodobnie chcąc konkurować ceną, przyjęli ten sam
    zwyczaj choć na stronach Cosmote (czy to aby nie grecki operator?) widzę
    ceny w RON czyli w nowych lejach.