  • Data: 2009-10-12 13:39:37
    Temat: Re: Rzeczpospolita lepsza od Trybuny?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 5. Dlaczego większość swoich postów kończysz na "he he..."?
    >
    > Pozdro
    > DJ

    odpowiem ci tak... gdy ty i Piotr byliście mocno atakowani na grupie za
    zbieranie datków, to was bezinteresownie broniłem... natomiast ty całkiem
    bezinteresownie wbiłeś mi dzisiaj dwie złośliwe szpile... mi to oczywiście nie
    przeszkadza w najmniejszym stopniu, jak masz ochotę wbijac to wbijaj ile
    chcesz... ale uznałem że jest to nieeleganckie, więc postanowiłem cię nie lubic
    he he... skoro masz ochotę się poboksowac, to ja nikomu tego nie odmawiam... i
    chciałbym tu zwrócic uwagę na twoje nieco bezczelne zachowanie... łamiesz
    przyjacielu niepisane zasady panujące na tej grupie, od długiego czasu w nicku
    reklamujesz swoją stronkę, dodajmy stronę komercyjną... a tłumaczenia że
    zrobiłeś to po to, by odróżnic się od innego DJ wiesz jakie są... ja tu piszę
    jak czuję, więc oszczędź mi proszę napuszonych komentarzy.. nic osobistego, ty
    zaczepiasz mnie, to i cię za nogawkę troszkę poszarpię... okazji nie braknie...