  • 1. Data: 2003-05-30 21:05:00
    Temat: Re: SKOK - co o tym myślicie ?
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello Darek!

    30 May 03 08:26, Darek -> do All:

    D> powiernicze i

    D> jezeli chodzi o KIR to SKOKi korzystaja z posrednictwa NBP (nr
    D> rozliczeniowy 7999 9995)

    Może w rozliczeniach z Kasą Krajową, TUW itp.
    Wszystkie SKOK w ktorych mam lub niałem rachunki/lokaty rozliczają sie z
    klientem poprzez swoje _konta bankowe_ w "marmurach" - (najcześciej PKO, Pekao,
    BPHPBK)

    D> SKOKi obsługują firmy

    Być może, - (nie leży to w sferze moich zainteresowań).
    W placówkach z ktorych korzystam nie widziałem żadnych tego typu ofert (z
    wyjątkiem oferty kredytow dla rolników w jednej SKOK)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-06-01 19:33:52
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski" napisał w wiadomości
    > Hello Darek!

    > 30 May 03 08:26, Darek -> do All:

    M >> Własciwe w warunkach polskich głowna rożnica to brak umowy na
    M >> bezpośrednie korzystanie z usług KIR - (czego nie maja zreszta takze
    M >> fundusze powiernicze i ...
    M >> podobnie jak z SKOKi korzystaja z posrednictwa bankow

    M > Może w rozliczeniach z Kasą Krajową, TUW itp.
    M >Wszystkie SKOK w ktorych mam lub niałem rachunki/lokaty rozliczają sie z
    M >klientem poprzez swoje _konta bankowe_ w "marmurach" - (najcześciej PKO,
    Pekao,
    M > BPHPBK)

    M > Być może, - (nie leży to w sferze moich zainteresowań).
    M > W placówkach z ktorych korzystam nie widziałem żadnych tego typu ofert
    (z
    M > wyjątkiem oferty kredytow dla rolników w jednej SKOK)

    Zapewniam, że SKOKi posiadaja indywidualne numery rachunków (standard NRB)
    Może jeszcze nie wszystkie wprowadziły ten system, ale proponuje sie
    zapytac bo to znacznie ułatwia zycie (mozna np. przelewem płacic raty
    kredytu
    lub wplacac srodki na rachunek systematycznego oszczedzania, poniewaz kazdy
    produkt posiada indywidualny numer rachunku)

    Zgadzam sie, że SKOKi korzystaja z posrednictwa banków, ale posiadajac
    nawet wlasny system sa zmuszone do posiadania konta w banku
    (jako podmioty prowadzace działalnosc gospodarcza)
    ps.rozliczjac sie z Kasą Krajową i TUW
    korzystaja akurat ze swoich kont bankowych :)

    A co do firm to coz jeszcze moge napisac
    obsługuja i tyle

    Pozdrawiam!
    Darek