  • Data: 2003-09-13 05:02:01
    Temat: Re: SKOKi - opinie ?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek <z...@w...onet.pl> wrote:
    > WItam,
    > rozważam oszczędzanie w SKOK, proszę o opinie od klientów, szczególnie SKOK im.
    > Chmielewskiego. Czytałem o kwestiach gwarancyjnych, interesuja mnie odczucia
    > subiektywne i opłacalność.

    Mam lokate w Skoku (nie Chmielewskiego), w tamtym roku załapałem się
    na promocję 10 miesięczna lokata na 10% w skali roku. Gwarancje może i
    wydają się troche rozmyte (skoki gwarantują same siebie), ale w
    praktyce jeszcze ŻADEN skok nie padł, jak jest jakiś słabszy, to
    silniejsze go przejmują i tyle.
    Ja jestem zadowolony, chociaż teraz się chyba zainteresuje TFI
    (promocji w skoku już nie ma, teraz dają 6% na rok ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Nic nie jest obojętne, nic nie jest bezsilne w świecie, jeden atom