  • Data: 2005-07-22 11:39:09
    Temat: Re: STORNO przelewu bankowego
    Od: "TW" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dbqq4o.33c.1@bambus.kjonca.bogus...
    > TW wrote:
    > [...]
    > Ale Ciebie raczej regulamin Elixir nie obchodzi.

    > Oczywiście, że nie, natomiast to jest coś innego niż możliwość wycofania
    > przelewu przez klienta.

    > Nie sądzę.

    Tzn. wydaje Ci się, że nie czy z kąś wiesz?
    Czyli jest to możliwe czy nie?
    Jak gdy składam przelew w okienku bankowym, raczej nie widze aby pani z
    okienka wklepywała go odrazu i blokowała mi środki na koncie. Jeśli tak
    jest, to dostaje świstek z pieczątką, ide do bankomatu i wypłacam wszystkie
    pieniądze. Z kąd wtedy bank miałby wziąść środki na przelew? Oczywiście ze
    mnie prędzej czy później by ściagneli. Jednak jeśli ktoś by chciał mnie
    naciągnąć to by mógł mi takie potwierdzenie pokazać, a pózniej bez żadnej
    podstawy prawnej jako powodu do przelewu by nie doszło. Może troche
    gdybam... Czyli istnieje możliwość anulowania przelewu przez bank lub
    kogokolwiek czy nie?