    From: "Kaszub" <s...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: STORNO przelewu bankowego
    Date: Fri, 22 Jul 2005 16:17:33 +0200

    Użytkownik "TW" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:dbqu8p$5fe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości

    > Czyli ta dyspozycja przelewu z pieczątką banku nic nie znaczy.
    PANI W OKIENKU NIE POSTAWI WCZEŚNIEJ PIECZĄTKI NA PRZELEWIE ZANIM GO NIE
    ZREALIZUJE CZYLI WKLEPIE DO KOMPA. JAK BY TAK ZROBIŁA TO POPROSTU Z WŁASNEJ
    GŁUPOTY. CO MOŻE ZROBIĆ - NAPISAĆ NA POTWIERDZENIU ADNOTACJE ---PRZYJĄTO DO
    REALIZACJI NA DZIEN...... I PODPIS BEZ STEMPLA.
    CZYLI TWOJ POMYSŁ ŻE WYPŁACISZ KASKĘ Z BANKOMATU JAK BEDZIESZ MIAŁ KWITEK
    POTWIERDZENIA TO JAKIEŚ STARE MYŚLENIE LUDZIE TAKIE POMYSŁY MIELI JAK BYŁY
    CZEKI. GOSTEK WPŁACAŁ NA KONTO 5000ZŁ. BRAŁ 10CZEKÓW POTEM ROBIŁ PRZELEW NA
    5000 DO INNEGO BANKU A POTEM LECIAL NA POCZTĘ I REALIZOWAŁ CZEKI 10CZEKÓW
    PO 500ZŁ ZANIM CZEKI SPŁYNEŁY DO BANKU TO GOSTEK BYŁ BOGATSZY O 5000ZŁ.JAK
    BYŁ UCZCIWY TO ODDAŁ A JAK NIE TO BANK BYŁ W PLECY NA 5000ZŁ.