  • Data: 2016-12-15 13:54:20
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-12-14 o 16:57, J.F. pisze:

    >Rosną bo sprzedają dużo semi-bankowych produktów. I do tego się
    >odnośiłem, żeby bank mógł istnieć, musi rozszerzać portfolio
    >produktowe, bo inaczej prędko (u)padnie.

    Czy tak musza ... poza ubezpieczeniami to tak nie bardzo kojarze tych
    innych produktow.
    A prawda - byly telefony z mbanku, ale juz nie ma, teraz to raczej
    spolki z operatorami.

    Wiec albo dobrze zyja z tych drobnych oplat (za konto/karte/przelew),
    albo z prowizji od kart (a te mocno spadly ostatnio), albo jednak z
    kredytow.
    I ewentualnie z wlasnej dzialalnosci inwestycyjnej.

    A warto pamietac, ze oprocz klientow indywidualnych sa tez firmy, tam
    cenniki inne.

    J.