  • Data: 2013-05-12 16:20:03
    Temat: Re: Samcik o fraudach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Borys Pogoreło" 1ki6ek5qztsqj$....@4...net

    bzdur.

    > Po raz kolejny cię proszę o wypunktowanie tych bzdur.

    Nie kłóćcie się siostry -- jesteśmy na to za biedne.
    (proszę, aby żadna nie poczuła się urażona moimi słowami)

    Samcik nam nie płaci -- niech nie liczy na to, że podbijemy mu klikalność.
    Jeśli zapłaci -- pogadamy i być może wówczas nie będzie pisać bzdur...
    Hm... No... No, bo wtedy my mu pomożemy pisać tak, aby bzdur nie było... ;)

    -=-

    () Zanim podamy kartę w kawiarni - możemy wiadomy numerek wyskrobać,
    nie zwracając uwagi na zakaz dokonywania skrobanek.

    () Bank może rozważyć to i owo...

    -- Bank ma możliwość ścigania złodzieja, my nie mamy,
    lub niby mamy, ale skromne

    -- ponadto dla nas 50 plnów to dużo, a dla banku
    to raczej tak mało, że aż nic.

    -- bank uczy się dzięki takim wpadkom i tę naukę może
    spożytkować tak, iż na niej zarobi a my raczej nie
    możemy wykorystać zyskownie tej nauki

    -- jedna sobą nie może periodycznie zgłaszać kradzieży
    a zmowa/spisek/podstęp/itp. jest/są raczej mało
    prawdopodobna/y/e

    Zatem w interesie banku leży uznanie naszej reklamacji
    a w naszym interesie leży wydrapanie tego numeru.

    () Jest też interes kawiarni, która być może woli uznać
    swoją winę niż utracić tak zwane dobre imię...

    -=-

    IMO walczyć trzeba przeciwko złodziejom, nie zaś przeciwko
    (jak proponuje Animka w poście o fałszywej stówce i bazarku)
    naiwnym, nieuważnym, lekkomyślnym itp. choć IMO jakaś kara za
    lekkomyślność też może być rozpatrywana, aby ludzie celowo nie
    zostawiali kluczyków w stacyjkach samochodów, nie zostawiali
    otwartych drzwi domowych, nie pisali PINów na kartach itd...

    -=-

    Czasami trudno odróżnić złodzieja od gapialskiego? Ano czasami
    trudno. Gdy ja zostawiłem niedawno na siedzeniu samochodu swoją
    komórkę -- to znaczy, że jestem nieuważny ale gdy Kowlaski tak
    zostawi kartę z napisanym na niej PINem do niej pasującym, to
    znaczy, że Kowlaski jest złodziejem. ;)

    -=-

    Ale jeśli Samcik pisze o tych numerach... To chyba każdy te
    numery zna... ;) Samcik może nam podnosić klikalność -- ale
    co my z tego możemy mieć? A w zamian my możemy podnosić jemu
    klikalność, za co on dostanie (jak mniemam) plny...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'