  • Data: 2007-10-09 08:45:00
    Temat: Re: Samo spłacająca się karta kredytowa...?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bezpieczniejszy moze bylby rozsadnie wykorzystywany i splacany przy
    jakichkolwiek wplywach debet w koncie

    Debet jeszcze gorszy bo w wielu wypadkach niespłacalny bo nikt nie naciska
    na jego spłacenie. Jak już KK to z limitem mniejszym niż pensja i nie będzie
    problemów. A te100 dni bez odsetek i takie am to zwykłe rżnięcie naiwnych
    klientów w nadziei, że ileś tam % po tych 100 dniach nie spłaci całości, a
    wtedy DUP odsetki kosmiczne im się przywali.
    Ja mam od 4 lat KK i z limtu 2 tys zł wykorzystuję ok. 500-800 zł/m-c i
    twardo nie wykorzystuję reszty, aby po 35 dniach nie znaleźć ręki swej w
    nocniku.

    /*-+