  • Data: 2009-03-11 13:16:32
    Temat: Re: Samodzielne odkładanie na emeryturę - jak?
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    news:gp8ddn$210$1@inews.gazeta.pl...

    > O ile dobrze pamiętam, to przez wiele lat złoto stało dosyć nisko.
    > Ostatnio mocno podskoczyło ze względu na kryzys, więc jest prawdopodobne,
    > że jak teraz kupisz złoto, to je kupisz drogo, a za parę lat jak
    > kryzys minie, będziesz je mógł sprzedać tanio.
    > Ale oczywiście mogę się mylić :-)
    >
    > Witek

    Przy czym nie jest bardzo prawdopodobne żebyś się mylił.

    Kto chce może się dawać ubierać w bajeczki o złocie po 2 tysiące dolarów i
    że zawsze znajdzie sie kupiec, który je będzie chciał odkupić. Mam wrażenie,
    że różnice pomiędzy złotem a papierowymi banknotami są znacznie mniejsze niż
    się to powszechnie sądzi.

    marekz