    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Date: Fri, 1 May 2020 00:36:47 +0200
    <a...@g...com>
    <r8eq6f$22t$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>

    > Hmm, nie spotkałem się w żadnym banku z możliwością sortowania po tym, który
    współwłaściciel rachunku zlecił dany przelew.
    > Ale to do ZUS - więc, o ile nie płacicie jako jedna firma (a tak obstawiam, bo
    inaczej po co byłyby osobne przelewy dla Ciebie i dla żony), to można
    posortować/wyfiltrować wg indywidualnego numeru rachunku z ZUS - te są już chyba od
    ponad roku.

    Jak zawsze w czasie PIT-ologii się spieszyłem i nie wpadłem na to.

    Wiem, że można wyszukiwać po kwocie, fragmencie nazwy odbiorcy, ale nie
    pomyślałem, żeby po rachunku.
    Sądziłem, że może jakby na liście którą uzyskałem widać było więcej
    danych niż tylko linijkę z początkiem nazwy ZUSu to zauważyłbym jakąś
    różnicę i mógł pozaznaczać tak samo wyglądające.

    W ramach porządków zaplanowałem, że porobię sobie takie zbiorcze
    potwierdzenia za poprzednie lata i wyrzucę te pojedyncze co mam. Jeśli
    się za to zabiorę to może obadam to dokładniej.
    P.G.