eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSantander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche BankuRe: Santander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
  • Data: 2021-06-24 14:02:46
    Temat: Re: Santander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    środa, 23 czerwca 2021 o 19:46:26 UTC+2 Akarm napisał(a):
    > W dniu 2021-06-21 o 17:30, J.F pisze:
    > >
    > > Nie wiem czy tak pozwalaja, bo to wyglada na jakas dyskryminacje
    > > klienta.
    > >
    > Tak brzmi wyjaśnienie banku, ktore otrzymałem:
    >
    > Mamy prawo do zamian w taryfie, w czasie trwania umowy [2]. O zmianach
    > informowaliśmy Pana
    > 2 miesiące przed ich wprowadzeniem [3]. Nie zgłosił Pan nam sprzeciwu,
    > co jest jednoznaczne z
    > wyrażeniem na nie zgody [4].
    > Podstawa prawna
    > [1] Taryfa opłat i prowizji Część 1, rozdział 1 Tabela 1, pkt 1.
    > [2] Regulamin kont dla klientów indywidulanych paragraf 18 pkt. 2.
    > [3] Regulamin kont dla klientów indywidulanych paragraf 35 pkt. 1.
    > [4] Regulamin kont dla klientów indywidulanych paragraf 35 pkt. 2.
    >
    > Jeszcze nie sprawdziłem, nie chce mi się grzebać w umowie.
    > Jedyne, co mi się na dzieńdobry nie podoba, to pisanie o "lanych"
    > (indywidu-) klientach. ;)

    No to jesteś klient indywidu-o-lany ;>
    A wiesz chociaż w końcu, za co ta opłata, i jaki typ konta masz?
    Typ konto możesz sprawdzić w jego "szczegółach". Te przeniesione z db nazywają się
    "konto NET".

    A właściwie w którym miejscu miałeś zapis w umowie z db, że karta jest darmowa?
    Coś w umowie? Czy tylko jakiś przypis w tabeli?
    Bo może rzeczywiście "mają prawo do zmian w taryfie", ale nie mają prawa -
    przynajmniej bez aneksu - do "zmian w umowie"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1