eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSecurity by mediocrityRe: Security by mediocrity
  • Data: 2015-09-22 18:59:31
    Temat: Re: Security by mediocrity
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-09-22 18:27, J.F. wrote:
    >> a) bank posiada waznego managera w garniturze od armaniego który
    >> zakłada że dzwonienie do ludzi z zastrzezonych numerów jest secure bo
    >> tak mówili na podyplomówce MBA
    > To nie tylko to.
    > Podstawowa sprawa - bank ma wielu takich dzwoniacych i zadnego interesu,
    > zebys do nich dzwonil.
    > Bywa, ze bank wynajmuje profesjonalne call center.

    Przeciez z powodów oczywistych wykluczyłem ta możliwość. Duże banki nie
    zatrudniają idiotów. It's elementary i wynika z logiki korporacyjnej.

    Co prawda jest rzecza oczywista że jak ktoś do mnie dzwoni, to ja muszę
    zweryfikować tą osobę, ale jak rozumiem nie ukończyłem MBA i nie czaje
    bazy security bo nie mam certyfikatow, świadectw a i garnitur plebejski.
    Zwykłe bicie piany, ot co.

    >> "+" w nazwie chodziło i w dodatku zamieszanie nie zmojej winy.
    > Uwazaj uwazaj - a wiadomo o co chodzilo ?

    O "+" w nazwie usługi chodziło. Serio.

    > Zeby sie nie okazalo ze "poinformowano klienta", a klient nie dopelnil
    > obowiazkow.

    Mam ich w nosie. Przejde się do oddzialu aby wraz z dopelnienem
    niedopełnionych obowiązków ślicznie zwrocić uwagę na dziadostwo w formie
    pisemnej skargi. Ulży mi. Ten od Armaniego pewno nawet nie przeczyta,
    ale ciśnienie spadnie.

    > Moze bezpieczniej odpowiedziec "a to prosze przyslac oficjalne wezwanie
    > listem poleconym" ..

    Nie działa. Idę o zakład że jeden z miliarda punktów umowy mówi coś o
    komunikacji telefonicznej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1