eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSecurity by mediocrityRe: Security by mediocrity
  • Data: 2015-09-23 18:21:04
    Temat: Re: Security by mediocrity
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2015-09-23 00:17, Marek wrote:
    > Czy słyszałeś o jakimkolwiek przypadku aby taki telefon wykonał
    > "rzeczywisty" złodziej tożsamości?

    To oczywista technika stosowana od lat 70-tych. Dzwonisz i zaskoczenia
    podają Ci klucze, hasła, certyfikaty, uprawnienia, w dowolnej korporacji
    to działa bez pudla na dowolnym poziomie zarządzania. Nikt nie pyta po
    co, wystarczy tylko że popieprzysz o nagrywaniu rozmowy i glosem zombi
    wyłożysz jakąs rymowankę, powołasz sie na kogoś. Sugerujesz że skoro da
    się tak oszukać większośc na około to klienci banków nie będą atakowani?
    Bo co, złodzieje się wystraszą? Przeciętny klient banku ma IQ na
    poziomie średnim w tym kraju. I dalej, wychowany w PRLu, boi się jak do
    niego dzwonią z banku. Wyśpiewa wszystko.

    > Skoro jesteś taki przewrażliwiony, to co by Ci dała prezentacja nr
    > telefonu dzwoniącego, którą można zespoofować viopem?

    Nic. I tak nie uwierzę. Ale zejście do poziomu numerów zastrzeżonych
    jest zejściem pod muł na dnie i rozwalenie sobie łba o skałe
    macierzystą. Dziadostwo należy tępić. Możliwie bezpośrednio i tępymi
    narzedziami z dużym rozmachem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1