eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSecurity by mediocrityRe: Security by mediocrity
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Security by mediocrity
    Date: Wed, 23 Sep 2015 19:35:06 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <mtunsh$30h$1@node2.news.atman.pl>
    References: <mtrs3p$9fu$1@node2.news.atman.pl> <mtrs3p$9fu$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mtujho$3gh$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 176-115-85-233.via.zamek.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1443029713 3089 176.115.85.233 (23 Sep 2015 17:35:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Sep 2015 17:35:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:616628
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-09-23 19:15, Wojciech Bancer wrote:
    >> Bo co, złodzieje się wystraszą? Przeciętny klient banku ma IQ na
    >> poziomie średnim w tym kraju. I dalej, wychowany w PRLu, boi się jak do
    >> niego dzwonią z banku. Wyśpiewa wszystko.
    > Ale złodziej żeby taki numer odwalić, to musi się przygotować.

    No wlasnie nie. Zobacz, brak spoofowania numeru banku, jakaś idiotyczna
    wyklepana formułka. Zero przygotowań poza poćwiczeniem mowy zombie. Może
    siedzieć po drugiej stronie ulicy bo wyjął Twój wyciąg z kosza na śmieci.

    > Nie bardzo widzę sens/potrzebę robienia tego w przypadku typowego, randomowego
    > Kowalskiego. Zbyt mały zysk.

    Kowalscy, nawet z przeciętnym IQ czasem chwalą się spadkami itp. Fake
    telefon z banku miał już moj kolega - ale łatwo się zorientował.
    Zadzwonili do niego z grzeczna prośbą aby zdjął blokadę z karty. Pechowo
    chwile wcześniej był w Bułgarii i kilka razy stracil kartę z oczu.
    Pechowo (dla nich tym razem) był techniczny. Bank równa z takimi ludzmi
    nie dbając nawet o takie duperele jak numer telefonu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1