    From: "ls" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sezam Direct BPH
    Date: Sun, 13 Jan 2008 13:50:49 +0100

    Uzytkownik krzysztofsf napisal:
    > chyba od 2-3 lat nie skorzystalem z posiadanego debetu, swiadomosc tej
    > derezerwy daje mi poczucie bezpieczenstwa.

    Rozumiem Cie, rozni ludzie maja rozne potrzeby i oczekiwania (mialem i
    debety, i szybkie kredyty, KK i raty 0% - okazalo sie, ze to nie dla
    mnie).
    Kiedy Pekao przejelo czesc BPH, _dla_mnie_ utrzymywanie Srebrnego Sezama
    przestalo byc oplacalne (utrata wielu korzysci przy nie obnizonych
    oplatach).
    Wybralem to, co z _mojego_ punktu widzenia ogranicza _moje_ koszty.
    Zdaje sobie sprawe, ze oferta TB dla kogos innego moze nie byc
    wystarczajaca/ciekawa.
    Akurat dla mnie, po dlugim zastanawianiu sie, okazala sie najciekawsza,
    choc nie jest idealna.
    Sytuacja na rynku ofert bankowosci jest zmienna, wiec kto wie, czy za
    jakis czas nie przeprosze sie z BPH, jesli bedzie warto - nie jestem
    zwiazany na smierc i zycie z zadnym 26-cio cyfrowym numerem rachunku ;)
    pozdr.
    ls