    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sie dostalo Balcerkowi ;)
    Date: Mon, 27 May 2002 23:31:06 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > A po co? Wystarczy by się poduczył najnowszej historii, bo wydaje mi się,
    > że "posłaniec" co najwyżej nosił koszulę w zębach w latach 1981..1990.
    > Takie spamowanie widocznie przynosi mu przyjemność - z poprzednich postów
    dał
    > się poznać z chorobliwej awersji do prof.Balcerowicza.

    Toz dlatego podeslalem, bo mialem niezly ubaw z tego tekstu.

    Mowcie co chcecie, ale ja wiem, ze bezrobocie bylo w pewnym okresie nawet
    ponizej 10%, wzrost gospodarczy jeden z najwyzszych w Europie.
    W tym momencie mamy jedna z najwyzszych stop bezrobocia w Europie, spadajacy
    popyt wewnetrzny, mizerny eksport, mala inflacje, zaduszony wzrost
    gospodarczy.
    Nie chcialbym nikomu wypoiminac, ale fachman byl u steropw wladzy i jakos to
    za jego kadencji tak sie stalo.
    Jak im budzet 2000 ledwo wyszedl m.in. dzieki licencji za UMTS i bodaj 13
    mld wplywom z prywatyzacji i juz wtedy bylo wiadomo, ze wszystko sie wali -
    to Balcer jak ten szczur ze statku pierwszy zwial na cepla posadke i dalej
    bedzie mentora udawal i pouczal.

    Mozna gadac z pozycji takiej jak my tu sobie gadamy - uzytkownikow
    przeroznych bankow, gdzie lokatke zalozyc, gdzie tu KK dostac, ale moza tez
    posluchac co tam ludzie w radomiu gadaja takim.
    Jak sobie przyjezdzam, to czasem z najlepszym kumplem gadam - co tu mu nie
    wyszlo w Krakowie i juz zostal w Radomiu.
    Moge Wam powiedziec -cos strasznego - jedyna perspektywa wziac sie ozenc
    szybko - do roboty mu sie niechce - bo co bnedzie za darmo pracowal albo za
    jakies grosze, i trak dalej i tak dalej.
    Brak perspektyw... Mnie to naprawde boli ze tak sie dzieje.

    Ja sobie moge gadac, wy mozecie sobie gadac. Ale syty glodnego nie zrozumie.

    A czy winic Balcerowicza? dla wielu to wlasnie on jest ucielesnieniem tego
    co sie stalo - tego, ze tylko nieliczbni skorzystali na transfiormacji.
    Tak siedziwicie popularnosci Leppera. Ale to wlasnie on mowi prawde...
    Trudne do zaakceptowania - ale prawdziwe.
    Tak, wiem ze nie ma on jednoczesnie zadnej recepty na to, ale chociaz jedyny
    mowi to, co wszyscy widza.

    Wieczerzak siedzie, Jambrozy tez. Ale co z jego mocodawcami - sami tam
    wlezli do tych spolek???
    Nikt nikogo za nic nie rozlica.
    Jak jestes winny bankowi 10000 zl to ty sie martwisz, jak sume 100 razy
    wieksza, to juz martwi sie bank... ;)

    a Balcerowicz to dla mnie ortodoks. gadanie o inflacji, kiedy dalej obnizy
    sie stopy procentowe - mozna wsadzic miedzy bajki. Owszem moze wzrosnac -
    tylko ze... do planowanego wczesniej poziomu.

    Do czego nam sie spieszy? Do UE? Przeciez jeszcze nie wchodzimy - mozemy
    sobie poczekac, ale nie... W sumie co to mnie obchodzi - mnie to dobrze
    jest, a w ostatecznosci zdrowy jestem, wyjade, poradze sobie.

    A tym robolom to jeszcze powinni dopieprzyc - tak kapitalizm chcieli to go
    maja, hehe :(