  • Data: 2005-04-07 21:46:48
    Temat: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 7 Apr 2005 22:47:50 +0200, parrot <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Wszystkie banki wysylaja co miesiac raport do Glownego Inspektora
    > Finansowego (GIF) na temat otwieranych i zamykanych rachunkow bankowych.
    > GIF
    > jest organem Ministerstwa Finansow, czyli maja wspolnego szefa z US.
    >
    > W taki sposob nic sie nie ukryje.
    >
    > Raporty sa OBOWIAZKOWE.

    Jesteś na polskiej grupie dyskusyjnej, więc nie zdziw się pytaniem:
    którego dnia miesiąca? :)
    Przykład z nielegalno-legalnymi machinacjami wykonywanymi miedzy jednym a
    drugim raportem zamknięcia dnia mieliśmy niedawno na przesłuchaniach
    komisji ds. PZU :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)