  • Data: 2004-06-17 20:25:19
    Temat: Re: Skad najszybciej przelac pieniadze do mBanku?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Karol Nowak napisał:
    > Z jakiego banku proponujecie mi przelac pieniadze do mBanku aby
    > pojawily sie po pierwszej sesji elixiru (13:00)? Mieszkam w miescie
    > wojewodzkim wiec w gre wchodza wszystkie placowki.

    Np. Bank Ochrony Środowiska - sprawdzone empirycznie. Tylko odpowiendnio
    wcześniej przed 13-tą musiałbyś wpłacić. Ale nie wiem czy w Twoim
    mieście jest placówka tego banku, bo nie w każdym wojewódzkim ma swoje
    oddziały. W każdym razie na pewno tego samego dnia będziesz miał kasę na
    rachunku w mBanku. Ja kiedyś wpłacałem koło 15-tej i wieczorem miałem ją
    na rachunku. Spróbowałbym też w Deutsche Bank, Raiffeisen, Nordea.

    K.