  • Data: 2008-09-25 14:36:15
    Temat: Re: Słyszeliście już o Lukas Banku ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jak skladasz telefoniczna dyspozycje przelewu to musisz podawac jakies
    > hasla lub PINy?
    > jestes identyfikowany przez pracownika banku (odpowiadasz na kilka pytan)
    > i podajesz ile, z jakiego i na jakie konto chcesz przelac...
    > chodzi o to, aby bylo wiadomo, ze to TY zlecasz wykonanie operacji

    Ale zawsze taką operację potwierdzasz allbo kodem jednorazowym, albio
    smsowym albio z tokena- a do tych kodów pracownicy dostepyuu nie maja.
    Pracownik banku moze przelac pieniądze z czyjegos konta bez problemu(ew,.
    akcept drugiego pracownika) ale przez bankowosć internetowa to juz nie jest
    takie proste.
    Moje zdanie jest takie- Lukas swoim tłumaczeniem sobie szkodzi ale sprawa ma
    na pewno drugie dno.Jak by to było takie proste jak mówi jubiler to Lukas
    nma sprawę ewidentnie przegraną i nie odwazył by się na negatywne
    rozpatrywanie reklamacji Artykuł jest trochę tendencyjny nie ma w nim
    wyjasnień drugiej strony- chociaż w takich sprawach banki z reguły nie
    ujawniaja szczegółów prasie
    Trzeba więc czekać na orzeczenie sądu moze będziemy znali wiecej szczegółów

    Krzysiek