    From: "Mycha" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Date: Wed, 29 Sep 2004 15:50:05 +0200

    Przepraszam bardzo nie rozumie po co ktos podejmuje temat skoro nie ma
    bladego pojecia o co chodzi.i pisze tylko zeby sie przyczepic.Ja odpowiadam
    czlowiekowi ktory rozsmieszyl mnie i wkurzyl bo sama mialam problemy z
    bankiem ,a nie rozmawiam z Toba on chyba nie potrzebuje adwokatow.I nie
    smiem twierdzic czy jestes inetligentny,bo tyle mnie to interesuje co
    zeszloroczny snieg.A ciebie sie nie czepiam wiec nie rozumie po co te malo
    konstruktywne wywody."yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:cjecn0$93j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    ---