  • Data: 2006-09-04 21:22:21
    Temat: Re: Spłata KK BZWBK w bankomacie BZWBK
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret napisał(a):

    > Nie. Bankomat/wpłatomat chciałbym nakarmić gotówką i w ten sposób spłacić
    > KK. Po prostu oddziały BZWBK są zamykane, gdy normalni ludzie często jeszcze
    > są w pracy. ;))

    Dlatego wielu normalnych ludzi nie ma juz dluzej nic do czynienia z tym
    bankiem - wlasnie z powodu zamykania o godzinach pracy innych.
    Po 16 nie ma juz czesci osob z obslugi na sali operacji.
    Swego czasu(rok 2000) zagotowal mnie I Odz. w Poznaniu w ktorym mialem
    kiedys konto - jestem przy wejsciu o 17:50 a tam wszystko zamkniete na 4
    spusty ...
    Na szczescie otworzyl sie wtedy Lukas kawalek od WBK- wiec po prostu
    wyplacalem ze spokojem kase z bankomatu, i szedlem robic przelewy do Lukasa.
    A potem po prostu zmienilem bank na Multi i tak od prawie 4 lat jestem z
    tego wyboru zadowolony.
    KK mam w Citi - i w zaleznosci od sytuacji albo puszczam przelew via net
    albo wplacam we wplatomacie ktorych jest kilka.

    --
    pzdr
    robbi