  • Data: 2012-03-06 20:19:53
    Temat: Re: Spłata raty w CHF
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-03-05 22:13, RobertS wrote:
    > a ile będzie mnie kosztował przelew z Citi do DB?

    Ostatecznie zero. Ale najpierw ściągną 0.3% nie więcej niż 100 plz.
    I zwrócą to w ciągu 5 dni roboczych.

    Teoretycznie mogą wystąpić koszty banków pośredniczących, ale party-line
    uspokaja, że przy transferach PL-PL jest to raczej rzadkie zjawisko.

    Ponieważ sam niedawno dowiedziałem się o tanich CHF w Citi to jestem na
    etapie ćwiczenia tego scenariusza. Dam znać jakby wyszło coś niepokojącego.

    Piotrek