  • Data: 2003-11-17 15:12:37
    Temat: Re: Sposob na status VIP?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ohm napisał:

    > Mój kolega robił jeszcze prościej:
    > - co miesiąc przychodził do oddziału Pekao
    > - wyciągał gotówkę z bankomatu
    > - wpłacał w okienku obok jako wynagrodzenie
    >
    > Można robić dowolną ilość razy w miesiącu. Sprawdzone - działa.

    No prosze jakie te banki glupie sa. Mi w Millenium nie chceli uznac
    wplat wlasnych, ani prywatnych przelewow jako wplywy liczace sie do
    oceny zdolnosci kredytowej, niezaleznie od podanego tytulu wplaty. Swoja
    droga ciekawe jak traktuja przelewy z wlasnego konta firmowego (DG)
    prowadzonego w innym banku.

    Bartol