  • Data: 2002-01-26 23:26:35
    Temat: Re: Spostrzeżenie na temat Citibanku
    Od: Witold Dębicki <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry macie racje to byl skrot myslowy. Chodzilo oczywiscie o polaczenie BH
    i BRE. W koncu Handlobank (teraz Citi) to byl BH.

    > Inna sprawa, że gdyby do fuzji Handlowy-BRE doszło, to prawdopodobnie
    > mbanku ani multibanku by nie było (przynajmniej w obecnej formie), za
    > to na różne strony rozwijałby się handlobank. Czy byłoby to lepiej
    > czy gorzej, różnie można mówić, mi za handlobankiem ciągle tęskno...

    Mnie rowniez, ale jak mowia co dobre musi sie skonczyc. Zobaczymy co bedzie
    z BRE, a wlasciwie Commertzbankiem. Mam nadzieje ze nie powstanie
    BRE-PBK-BPH, bo wtedy taki sam jak wtedy los Handlobanku pewnie spotka
    mBank, z pewnoscia co do niskich (czy braku) oplat. Zaczatki juz widac po
    PBK-BPH. Swoja droga kiedys slyszalem ze PBK mial zmienic nazwe na Bank
    Austria CA.
    pzd