    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprawdzacie juz liste? ;)
    Date: Wed, 2 Feb 2005 13:21:02 +0100

    (..)
    > Wg mnie jest to całkowicie nieprzydatny dla zwykłych ludzi alfabetyczny
    spis
    > powtarzających się nazwisk, bez jakichkolwiek dodatkowych szczegółów o
    kogo
    > chodzi.

    No hm, niekiedy można się domyśleć z gubsza ;-)
    Taki np. Oleksy Józef... i nawet na owcę nie bardzo się łapie...
    Faktem jest natomiast, że brak bliższych danych w dalszym ciągu
    uniemożliwia jednoznaczną identyfikację większości osób,
    a przegwizdane mają pechowcy noszący to samo imię
    i nazwisko co kapusie (jakkolwiek powiadają, że de facto nie jest
    to wcale lista kapusiów). Chociaż miasto by się przydało.

    Pix