  • Data: 2003-12-24 10:06:47
    Temat: Re: Sprawdzone... (bylo: Zlecenia a dni wolne (VW))
    Od: "blad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > Ależ to jest proste. Realizuje dyspozycję zgodnie z oczekiwaniami
    klienta -
    > DANEGO dnia. Wtedy też rachunek jest obciążany, przelew jest
    księgowany.
    > To, że _wychodzi_ on eliksirem w najbliższy dzień roboczy - to inna
    sprawa,

    to jest proste ale dla durnego programu.
    Kiedyś programy byly inteligentniejsze - w takim np Banku Zachodnim
    lub Gdanskim Zorba wiedziala kiedy jest nastepny dzien roboczy (i
    mozliwy elixir)
    i wypuszczala zlecenia w ostatnim dniu przed dniem wolnym.
    System w samym WBK byl jeszcze przyjemniejszy bo przy kazdym zleceniu
    deklarowales czy w razie czego wysylac przelew przed czy po dniu
    wolnym - obecnie durne komputery maja klienta gdzies - zdejmuja z
    rachunku w dzien wolny a wysylaja jak nadejdzie roboczy.
    Ja dziekuje za taka prostote - ja chce miec wybor!
    *** blad ***