    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Date: 18 Mar 2004 14:35:15 +0100

    > jesli przy staraniu sie o karte nie wiesz co podpisywales to gratuluje,
    > kazdy wniosek w kazdym banku zawiera info o wyrazeniu zgody na przetwarzanie
    > swoich danych osobowych czyli wysylaniu info marketingowych banku ale jak
    > widac swiadomosc tego jest u ciebie zerowa. Teraz radze czym predzej zmienic
    > to bo jeszcze popadniesz w flustracje. Na drugi raz czytaj co podpisujesz
    > kolego
    > kriss

    Pisze się frustracje Kolego. Raczej nie udzielam się na grupach ale wkurza mnie
    stronniczość niektórych wypowiedzi. Czasem odnoszę wrażenie, że sporo tu PR-u
    firm a mało treści normalnych userów banku. Mam swoje zaszłości z Citi więc nie
    jestem pewnie obiektywny. Jestem przekonany, że te osoby to w większości dawni
    pracownicy-niedobitki handlo i Banku Handlowego (niebieskie szczęscie nie
    zapomina!). Cóż. Wynik trzeba zrobić. Po co płacić 2500 skoro można 1200 i to
    na okresie próbnym którego nie trzeba przeobrażać w stałą umowę. W centrum
    telefonicznym przy obsłudze klienta. Zgroza. Wiem co to zwolnienia grupowe.
    Gratuluję temu co żałuje że nie miał okazji być poddany takiemu trybowi
    zwolnienia. Masz ty Facet humor. Ale ... życzę ci tego bo nie jestem zawistny