  • Data: 2010-09-13 08:41:58
    Temat: Re: Sprzedawaj na Rosz ha-Szana
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że zależy to od miejsca w którym składasz zlecenie. Jeżeli zlecenie
    > jest na oporach/wsparciach identyfikowanych powszechnie to poślizgi pewnie
    > są. Tak to sobie wyobrażam.

    Moja metoda gry to system mechaniczny i nie wykorzystuje ani typowych
    oporow/wsparc itp.

    >Zdarzają mi się sytuacje, że w momencie sygnału
    > nie zabierze się cała pozycja ale kurs potem wraca. Takich sytuacji nie
    > liczę. Rozważam na koniec dnia czy sygnał został zrealizowany.

    To moze wyjasniac sytuacje. Pewnie przy takim podejsciu sytuacja u mnie
    wygladalaby podobnie.

    >Z resztą czy
    > zlecenie zostało złożone na kilka dni czy tego samego dnia to nie ma
    > znaczenia bo w momencie aktywacji zlecenie trafia do arkusza na koniec
    > kolejki. Jak chcesz to wierz jak nie to nie.

    Tu akurat za bardzo nie wierze. Kiedys wlasnie o to pytalem tutaj na grupie.
    W koncu musi byc jakas kolejnosc wykonywania zlecen PKC i nie sadze, ze
    zalezy to od przypadku czy tego jakie uklady ma dany DM z WGPW.
    Moze ktos jest w stanie jednoznacznie potwierdzic jak to faktycznie wyglada?

    Pozdrawiam

    Darek