  • Data: 2006-05-05 22:50:17
    Temat: Re: Srebrna KK w BPH
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek wrote:

    > 1. Oplata roczna za karte 75zl (po roku bo wydanie a darmo) - mozna
    > zmniejszyc o 50% lub 100% ale trzeba aktywnie uzywac (szczególy w
    > TOiP)

    Od lat kilku mam darmowe karty nie martwiąc się ile wykonam transakcji i
    ile muszę zrobić obrotów, żeby dostać następną (w tym samym banku za
    darmo). Jeśli bank taki głupi, żeby mi mydlić oczy mętnymi wizjami i
    zachętami, to wolę go zmienić. I tak wyrabiałem sobie millennium, bph
    (uciekłem po wprowadzaniu dziwnych opłat) i raiffeissen. Za każdym razem
    mam wyższy limit i za każdym razem darmową kartę. Może z czasem banki
    pójdą po rozum do głowy i co roku będą mi wydawały kartę darmową, zeby
    mnie zatrzymać - bez żadnych warunków i szukania okazji, że wpadnę i
    zostawię dodatkowe pieniądze. Zarabiają na tyle dużo na prowizjach, że
    powinny być wdzięczne za każdego klienta, który obraca ponad 1000 zł
    miesięcznie, a nie liczyć na opłaty wznowieniowe. Za rok znów wezmę
    kartę w nowym banku - oferta jest niemała. Mam nadzieję, że wiele osób
    tak robi i to w końcu da prezesom do myślenia.

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."