  • Data: 2004-04-07 02:55:29
    Temat: Re: Srednia ilosc transakcji dla KK?
    Od: "valet" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm... tak czytam i czytam o tej liczbie miesięcznych transakcji i
    wychodzi
    > mi, że albo wszyscy tu nic tylko latają na zakupy, albo kupują na kartę
    > przysłowiowy studencki kefir z bułką, żeby mieć satysfkację z jej
    użycia...
    > :-)

    Eee ... studenckie zycie to juz mam za soba, a za takie drobiazgi jak kefir
    płacę dotowizna.

    > 30,40,50 transakcji na kartę miesięcznie.... ludzie... nic tylko biegacie
    po
    > mieście i patrzycie gdzie by tu te wasze karty użyć :-)))

    Moim zdaniem to wcale nie jest tak duzo.
    Wszystko zalezy od tego gdzie mieszkasz, jaki tryb zycia prowadzisz, no i od
    poziomu dochodów zapewne tez. Jesli chodzi o miejsca transakcji - u mnie
    wyglada to tak:
    - tankowanie: przynajmniej 2 razy/tydzien
    - myjnia: przynajmniej 2 razy/miesiac
    - duze zakupy spozywcze: przynajmniej 1 raz/tydzien (a ze w marketach sa
    galerie handlowe, wiec zwykle cos sie tam jeszcze 'wyhaczy' ;)
    - czesto jadam 'na miescie', wiec jakies knajpki / restauracje tak srednio
    3 - 4 tygodniowo
    - od czasu do czasu jakies plyty, knizki (glownie przez net)
    - no i ciuchy .... pełen haos ..... czasem wiele transakcji w krotkim
    okresie, potem dlugo nic ....
    No i jakos tak sie uzbiera. Jednak to i tak pikus; jakis czas temu widzialem
    wyciag znajomego i az mi szczeka opadla ... bite 4 stroniczki transakcji :)
    Spytalem go jak to zrobil, ale on sie tylko usmiechnal i lypnal oczami w
    kierunku lepszej polowy :D

    Pozdrawiam
    Piotrek