eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStałe obciążenie karty kredytowejRe: Stałe obciążenie karty kredytowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Tolek <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
    Date: Mon, 22 Jun 2009 22:04:31 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <h1oo4f$fah$2@inews.gazeta.pl>
    References: <0...@e...googlegroups.com>
    <h1l03o$70a$1@news.onet.pl> <rgca9xo0uqrr$.dlg@kojer.kojer>
    <8...@f...googlegroups.com>
    <4...@o...org.pl>
    <1jomdgss2ruyu$.alpy0jeue7r3$.dlg@40tude.net> <h1odpn$1r1$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.110.194.126
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1245701071 15697 79.110.194.126 (22 Jun 2009 20:04:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Jun 2009 20:04:31 +0000 (UTC)
    X-User: tolek_88
    X-Antivirus: avast! (VPS 090621-0, 2009-06-21), Outbound message
    In-Reply-To: <h1odpn$1r1$1@news.wp.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.21) Gecko/20090302
    Lightning/0.9 Thunderbird/2.0.0.21 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491610
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-06-22 19:08, MK wrote:
    > Mialem podobne zdarzenie. Kupilem towar w sklepie internetowym, cena
    > byla podana w PLN, obciazenia karty dokonano w EUR. Zlozylem reklamacje,
    > bo kwota ostateczna byla wyzsza niz podana przez sklep. Dostalem
    > odpowiedz, ze bank tylko rozlicza transakcje i zebym to sobie wyjasnial
    > ze sklepem. Reklamacje skladalem za posrednictwem serwisu internetowego.
    > Po otrzymaniu odpowiedzi zadzwonilem na Citiphone i zlozylem jeszcze raz
    > powiedzialem, ze transakcji na taka kwote w tym dniu nie wykonywalem. Po
    > kilku dniach dostalem odpowiedz, ze uznano moja reklamacje w zakresie
    > roznicy miedzy kwota obciazenia karty w PLN a cena podana przez sklep.
    >
    > MK
    Dokładnie ten case przeszedłem z Millenium MC 2 razy, trochę trwało, ale
    za każdym razem pozytywnie, wysyłając tylko reklamację przez millenet.

    W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1