eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStałe obciążenie karty kredytowejRe: Stałe obciążenie karty kredytowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
    Date: Mon, 22 Jun 2009 23:44:49 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 17
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <h1ou0i$ck1$1@news.wp.pl>
    References: <0...@e...googlegroups.com>
    <h1l03o$70a$1@news.onet.pl> <rgca9xo0uqrr$.dlg@kojer.kojer>
    <8...@f...googlegroups.com>
    <4...@o...org.pl>
    <1jomdgss2ruyu$.alpy0jeue7r3$.dlg@40tude.net> <h1odpn$1r1$1@news.wp.pl>
    <7h3y7smwzoi6$.dlg@oldfield.org.pl> <h1oq0g$9uv$1@news.wp.pl>
    <1...@o...org.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ng-0.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1245707091 12929 213.158.199.76 (22 Jun 2009 21:44:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Jun 2009 21:44:51 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491631
    [ ukryj nagłówki ]

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:1wy648ryql59e.dlg@oldfield.org.pl...
    >
    > Widocznie nie napisałeś słowa - klucza.
    >

    Zrobilem to co trzeba. A widac to po tym, ze nie cala kwota zostala zwrocona
    tylko roznica. Gdyby wzieto pod uwage tylko to, ze nie dokonalem transakcji
    to wtedy by wrocila cala. O ile pamietam na formularzach do reklamacji
    karcianych sa 3 opcje: 1/ nie dokonywalem transakcji, 2/ transakcja byla na
    inna kwote, 3/ nie otrzymalem towaru. Z 2 ostatnich opcji musialem juz
    skorzystac. W przypadku opcji 3 czekalem na zwrot ponad pol roku (karta
    Kredyt Banku obslugiwana przez CKC), opcja 2 - czas pozytywnego rozpatrzenia
    reklamacji ok. 7 dni.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1