eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki5,7% w Meritum na 6M - jest gdzieś lepiej? › Re: Stan finansow publicznych [Re: 5,7% w Meritum na 6M - jest gdzieś lepiej?]
  • Data: 2009-12-02 11:09:34
    Temat: Re: Stan finansow publicznych [Re: 5,7% w Meritum na 6M - jest gdzieś lepiej?]
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hf52ef$eaf$...@i...gazeta.pl...

    > A mnie coraz bardziej wkurzaja ruchy naszego rzadu... W styczniu znow
    > bedzie
    > trzeba zaklacic skladke, ale na pewno nie chce placic przez caly rok...
    > Coz... wybory w przyszlym roku wiec bedzie okazaja sie wypowiedziec...
    >
    > MK
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75478,7321034,Zabrac_bogatemu.h
    tml
    > Zabrać bogatemu

    No jak to? Nie chcesz być społecznie solidarny z naszymi tak drogimi
    bezrobotnymi i tak ciężko pracującymi urzędnikami państwowymi? A fe. :)

    Wybory jak przypuszczam nic nie zmienią, bo bez względu na ich wynik,
    kolejne rządy będą w sytuacji bez wyjścia. Partii z programem drastycznych
    zmian nie ma a jak się pojawi przepadnie w wyborach.

    Pytaniem już nie jest "czy". Taką sytuację to mieliśmy 5 lat temu albo i
    dawniej. Obecnie pytaniem jest raczej "komu" oraz "w jaki sposób aby jak
    najdłużej nie zwrócili na to uwagi i żeby się wszyscy z tego biznesu nie
    wypisali oprócz nas". Naturalnie pytaniem kluczowym jest ciągle "o ile te
    działania opóźnią wiadomo co".

    Na co może przyjść kolej po mniej lub bardziej udanych zamachach na środki z
    OFE? Pozostanie już chyba tylko rozmontowanie niezależności banku
    centralnego. Dopóki da się kreować pieniądze obligacjami jest okej. Jak się
    już nie da, trzeba będzie je kreować bezpośrednio, a to wymagać będzie
    zapewne kilkuetapowych przygotowań.