  • Data: 2016-05-30 08:58:50
    Temat: Re: Statystyczny frankowicz
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/30/2016 04:56 AM, Budzik wrote:

    > Tez mnie to ciekawi.
    > Przeciez co do zasady nikt tych umów nie rozumie...

    Serio?

    https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:1a45cd5b-607f-4fbe-
    8a1a-0e65fc51cca8/regulamin-rachunkow-depozytowych.p
    df

    Razem 33 strony (w tym, do porównania, wersja stara, i wersja nowa; jak
    komuś się nie chce czytać starej, to do czytania będzie 16 stron). Choć
    oczywiście są banki, gdzie tych stron jest więcej.

    Nie jest to jakaś przyjemna lektura, ale żeby "nikt tych umów nie
    rozumie"? Raczej "e, nie chce mi się czytać, bo i tak nie ma tam nic
    ciekawego".

    > No i? Argument w stylu "u was bija murzynów"...
    > ;-/

    Nie, to po prostu dwa inne produkty; na koncie w banku trzymasz
    pieniądze od momentu gdy zostałeś studentem (lub wcześniej), do momentu
    gdy nie będzie cię już na tym świecie, a o twoje pieniądze będą się
    martwić spadkobiercy.

    Operator telekomunikacyjny czy telewizji kablowej nie musi w swoim
    regulaminie umieszczać punktów o tym, co się dzieje po śmierci
    "abonenta", najściu komornika, dzieleniu rachunku z inną osobą czy
    pełnomocnikiem, zadłużeniem obsługiwanym w terminie, zadłużeniem
    nieobsługiwanym w terminie, transakcje płatnicze, walutowe, autodealing,
    i takie tam.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com