  • Data: 2002-10-28 09:43:48
    Temat: Re: Statystyki Multiczatu
    Od: gryz0N <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Frabinski napisał:

    > W wypadku MK Jestem moga byc mniejsze niz 1kzl.

    Na Multiczacie pytalem sie o to 2 razy - odpowiedz byla ze przy kredycie
    odnawialnym w MK Jestem wplywy miesieczne _musza_ byc powyzej 1000zl.
    Proponujesz isc osobiscie do placowki? [moze w koncu otworza ja w
    Gliwicach:)]

    > Kredyt odnawialny przyznawany jest na rok. Jesli renta przyznana jest
    > na caly okres nauki i do jej zakonczenia pozostal wiecej niz rok to
    > jak najbardziej jest to dobre, udokumentowane zrodlo dochodow do
    > kredytu odnawialnego w Multi.

    Problem w tym ze renta jest przyznawana co semestr [tak samo jak kredyt
    studencki] i przedluzana o kolejny w przypadku kontynuowania nauki.
    Do konca nauki pozostalo mi ok. 14 miesiecy.
    Wiec nie bede potrafil udokumentowac dochodow :(

    Dzieki za odpowiedz.

    [ Gregor "gryz0N" || gryzon(at)irc.pl || GG 742786 ]