eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStosunek bankow do klienta - artykul we WPROSTRe: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
  • Data: 2004-01-05 15:24:47
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "MXW" <m...@n...here> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message

    > Jest to normalne, każdy ma prawo
    > profilować klientów.

    nie musisz mi tego tlumaczyc, problem w tym ze nawet jesli jestes
    klientem "z gornej polki" a wiec takim ktory np. swoim poziomem
    oszczednosci daje bankowi zarobic: "kilkaset razy oplata za miesieczne
    prowadzenie konta" to i tak jestes strzyzony owa oplata.

    > > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    >
    > Nie. Zwłaszcza w banku nie.

    poprawka: "zwlaszcza w polskim banku nie"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1