  • From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Strategia depozytow na 3-6-12M
    Date: Wed, 29 Sep 2010 17:36:53 +0200

    mvoicem <m...@g...com> writes:

    > Nie zabierze, jeżeli będą zapisy dot. okresu przejściowego. Równie
    > dobrze może tym razem takiego zapisu nie być i wtedy ewentualnie TK
    > może ustawę uwalić.
    >
    > Chyba że się mylę ;).

    Ja tylko zwracam, uwagę szanownego grona, że większość bezbelkowych
    lokat obecnie jest kapitalizowana codziennie.

    I zapewne ewentualna ustawa będzie "w nowy sposób" traktowała odsetki
    naliczone po "ostatniej kapitalizacji".
    Bez żadnego działania prawa wstecz.
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.