  • Data: 2002-06-16 10:37:17
    Temat: Re: Strategia marketingowa Mbanku
    Od: "Krzysiek Stefański" <s...@n...netscape.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:aehp9l$a3i$1@news.onet.pl...

    > Nawet jesli gdzies :) to sie raczej nie dowiesz :)))

    To prawda, ale moze TVN to wyciagnie :-)))
    jezeli taki przypadek wyjdzie na swiatlo dzienne to moze to spowodowac
    gwaltowny spadek zaufania klientow do uslug w internecie i faktyczny ich
    odplyw od banku ktory dopuscil do wpadki
    nalezy pamietac ze ludzie sa wychowani an amerykanskich filmach gdzie nawet
    6-latek potrafi wlamac sie do komputera CIA albo FBI takze jezeli ich obawy
    sie potwierdza to moze byc cienko

    ale jak na razie nikomu nie przytrafila sie wieksza wpadka...

    --
    Krzysiek Stefański