  • Data: 2010-09-23 18:55:41
    Temat: Re: Struktury - wynik Natural Profits Multibanku
    Od: "crc_error" <n...@s...please> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c9a6441$0$27046$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Moim zdaniem straciłeś netto jakieś 300 zł dzięki inflacji.
    > W porównaniu z lokatą jesteś do tyłu 1000 zł.
    > Gratulacje. :-)

    Wedlug mnie odniesienie sie do inflacji i nazwanie "wyjscia na 0" strata
    jest dosc sporym uogolnieniem. Jesli ktos odklada dajmy na to na mieszkanie,
    ktore to w ostatnim czasie stanialy, to mozna znowu mowic, ze zarobil, bo
    wczesniej bylo go stac dla przykladu na zaledwie 0,70 metra, a teraz na 0,80
    ;)

    Myslac w ten sposob mozna dojsc do wniosku, ze najlepszym sposobem
    uchronienia sie od inflacji jest pojsc do galerii handlowej w dniu wyplaty i
    wydanie wszystkiego co do grosza.

    pzdr,
    crc