  • Data: 2013-06-08 08:59:51
    Temat: Re: Swołocz, czyli "Wyższa Kultura"
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podsumowując: nie warto sobie nimi głowę zawracać, zeszli bardzo
    > nisko i już raczej lepiej tam nie będzie. Czekam tylko na chwilę,
    > kiedy przed wpisaniem sms z kodem trzeba będzie najpierw oglądnąć
    > reklamę i kliknąć "dalej" :)

    Z braku czasu nie napisałem o jeszcze jednej rzeczy . Otóż piszą , że
    tak przy okazji wraz z lokatą ZAŁOŻYLI MI ROR. Oto treść maila,
    którego dostałem wraz z potwierdzeniem założenia lokaty:

    "Niniejszym potwierdzamy założenie lokaty i założenie oraz aktywację
    rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego
    Konto Rozsądne w Alior Banku....
    . Numer
    Twojego Konta Rozsądnego oraz numer rachunku lokaty znajdziesz w umowie."

    Tylko, że ja już posiadam ROR w Aliorze i "na wała" mi następny. Na
    szczęście po zalogowaniu nie widać następnego "Rozsądnego" ROR-u. Nie ma
    też numeru takiego rachunku w umowie. Nikt nie potrafił mi wytłumaczyć
    treści tego maila. Zarzekali się, że nie założyli mi dodatkowego ROR-u i
    nie będą żądać w przyszłości opłaty za niego.
    Mam plik z nagraniem tej rozmowy z dezinfolinią. Tak na wszelki
    wypadek. Pamiętam historię z obciążaniem klientów opłatami i monitami po
    40 złotych.

    Ten "bank" to jeden wielki burdel. Jak się skończą lokaty, które u nich
    mam to spadam od nich natychmiast.