  • Data: 2013-04-18 11:24:56
    Temat: Re: Sync 5%
    Od: matebe <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    u mnie się spóźnił, jak nie było, tak nie ma- a co do tego, czemu myślę, że Sync nie
    honoruje przelewów za wynagrodzenie z umów zlecenie, to dlatego, że przelewy takie
    nie są tytułowane jako "wynagrodzenie" - u mnie było umowa zlecenie i nie przeszło (a
    z konta firmowego...), w przeciągu miesiąca przelałem sobie z innego banku pewną
    kwotę tytułując jako "wynagrodzenie" i tak nie zakwalifikowali tego jako spełniony
    warunek...

    stąd moja reklamacja.