  • Data: 2012-06-18 23:54:50
    Temat: Re: Sync - 5% cashback
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:25:34 +0000, Konfabulator napisał(a):

    > Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisał, a inny co nauczył się
    > tylko ctrl+c+v to powtarza, również bez czytania.

    No fakt myślałem o PayPal i automatycznie zaliczyłem Allegro. Dziwne w
    sumie to jest, bo CB ma być od zakupów internetowych a jakim to zakupem
    internetowym jest spłata swojego zadłużenia w Allegro? W tacie Aliorze
    Allegro i PayPal się nie łapią w Synku Allegro już się łapie na CB. Nie
    będę dalej rozwijał tematu ;)

    --
    xbartx