  • Data: 2012-07-01 00:31:24
    Temat: Re: Sync - zamknięcie konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kowtow" 4fede369$0$1312$6...@n...neostrada.pl

    > Też zamykam i w odroznieniu od innych wielbicieli owocow na tej grupie u mnie brak
    nagrody konkursowej Zaproponowali załozenie
    > nowego konta chyba ich pojeba.....o
    > Czekam 7 dni na pieniążki i zamykam ogolnie synek rodzi sie w wielkich bolach i
    pewnie będą komplikacje ogolnoporodowe nie
    > wspominając o wadach genetycznych

    A ja jeszcze zaczekam. ;) Dopiero co założyłem. Dostałem 50 sztuk,
    czekam na kartę, którą te wiśnie wydam, aby dostać kolejne. Mnie
    podoba się takie coś -- dostaję szmal, wydaję a w nagrodę dostaję
    kolejną owocową transzę. :)

    No i zamierzam mieć synków z matką i z ojcem.
    Muszę się sprężać -- jeszcze BePeHahahaha czeka...

    -=-

    Co u mego synka nie pracuje poprawnie?
    Ano nie ten, co trzeba, rysunek zgłosił się w czasie logowania.
    Poza tym -- niczego więcej już nie sprawdzałem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'