  • Data: 2012-10-05 13:27:39
    Temat: Re: Sync - żenujący poziom informatyka/czki
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 5 października 2012 13:20:24 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Otwórz sobie podgląd źródła strony i tam masz wszystko, bardzo wygodny
    >
    > sposób w przypadku jakiś dziwnych apletów i cudactw :>

    W przypadku appletów źródło strony Ci nic nie pomoże. Tu mamy do czynienia z dużymi
    ilościami AJAXa i JS. Były już wcześniej na grupie podpowiedzi jak skopiować treść.
    Mnie też wkurza, że nie mogę skopiować nr rachunku bo klik powoduje przeładowanie
    elementu strony i zaznczenie znika. Trzeba kombinować jak koń pod górę.