    From: Jan Werbiński <j...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sytuacja banków w Polsce
    Date: Mon, 25 May 2009 08:03:27 +0200

    Użytkownik "zgred" <z...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gvdanm$9gu$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    Mithos pisze:
    > Może dzięki kryzysowi pozbędziemy się KRUSów, górniczych wcześniejszych
    > emerytur i innych świętych krów ? Po co państwo ma pożyczać, czy robić

    Popieram!
    :-)

    ==============
    Nie wiem dokładnie jak funkcjonuje KRUS, ale wcześniejsze emerytury
    (górnicze, mundurowe, nauczycielskie i inne) BYŁY ELEMENTEM UMOWY.
    Mówiono człowiekowi: nie zarobisz dużo, ale po 25 (15, 30...) latach

    =============

    1 Zmiana systemu (RP v 1, 2 itd) powinna być powodem do rewizji umów.
    2 Umowa stała się niewykonalna z powodu bankructwa ICMPTZ?
    3 Jeżeli zmiana systemu nie jest powodem do zmiany umów, to co jest?
    4 Czy krwawa rewolucja naprawdę jest konieczna do zmiany umów?

    Przypominam też, że wcześniejsze umowy społeczne zakładały ścinanie
    czarownic, władzę absolutną władcy itp. Mamy się tego też trzymać? Po ilu
    latach absurdalne i niesprawiedliwe umowy wygasają? Nie wystarczy np 10?
    Musi być 100 albo 500?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/