    From: "donald" <d...@k...corporation.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <gvcdae$1k8$1@news.onet.pl> <gvcf6f$6ad$1@news.onet.pl>
    <gvcgic$90j$1@news.onet.pl> <gvdanm$9gu$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gveci5$plv$1@news.onet.pl> <nQBSl.171783$861.145577@newsfe12.ams2>
    <s...@p...org>
    <jlUSl.257620$5S3.215757@newsfe05.ams2>
    <s...@p...org>
    <QlVSl.253019$oh6.15180@newsfe28.ams2>
    <s...@p...org>
    Subject: Re: Sytuacja banków w Polsce
    Date: Tue, 26 May 2009 21:51:19 +0100

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    news:slrnh1mfs5.vcu.proteus@pl-test.org...
    > On 2009-05-26, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No ba.

    Naprawde.

    > No patrz. A podobno to banki są złodziejiami. :)

    A zadales sobie choc maly trud by sprawdzic skad PO i PiS czerpie pieniadze
    na kampanie wyborcza?
    Sprawdz, a kopara ci opadnie...

    > I gdzie jeszcze węszysz spisek? :)

    Jaki spisek? O czym ty chloptasiu mowisz?
    Zobacz na zyciorys polityczny Tuska, Kaczynskiego, Dorna, Ziobre, Jurka,
    Buzka, Rokity, i calej masci zlodziejskiej bandy. To nie zaden spisek ale
    fakt. To wladza postsolidarnosciowa z tych parti wymienionych czyli obecnego
    PO i PiS (mordy te same szyldy onne, nie patrz na szyldy tylko na mordy)
    uchwalila emrytury pomostowe i wczesniejsze...
    Sprawdz! Moze skoro nie masz telewizora czy go nie wlaczasz - to sprawdz w
    internecie, tylko nie na stronach TVN czy gazety. Poszukaj na stronach
    sejmu, jest tam wyszukiwarka archiwalnych dokumentow.

    > Wszystko super, tylko powiedz mi jeszcze jak się TVN wyłącza jak się
    > nie ma TV. I już sobie pójde nieoglądać. ;)

    Ty juz wiesz jak.