  • Data: 2011-07-12 21:57:46
    Temat: Re: Szansa na odbicie ?. do Endriu
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:9rbwi0f5yexo.a55onueo5oam.dlg@40tude.net...

    > Zjedzą nas skippy. Przyjdą i zjedzą:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WELhhXU-6RM&feature=r
    elated

    > i kuźwa nawet nie będę się im dziwił

    przykro mi, ale nie masz o tym najmniejszego pojęcia i opierasz się na
    bredniach
    przeanalizuj te dwa fragmenty:

    "- Liczba zmarłych wynosi co najmniej 500, >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> w tym 87
    dzieci <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<, a rannych ponad 2450 - podał dr Muawija
    Hassanien agencji AFP. - Bilans ofiar będzie jeszcze większy, ponieważ na
    ulicach jest pewna liczba zmarłych i rannych, których nie mogliśmy zabrać -
    dodał. "

    Chodzi tu o liczbę ofiar na dzień 4 stycznia 2010 od rozpoczęcia izraelskiej
    ofensywy 27 grudnia 2009 w Strefie Gazy.

    Zestaw to z informacją z tego samego dnia:

    "Izraelska armia poinformowała, że w walkach w Strefie Gazy zginął w
    niedzielę jeden żołnierz. Jest to pierwsza izraelska ofiara, o której
    powiadomiła armia od czasu rozpoczęcia operacji lądowej. "

    root, pogrzeb w źródłach, poczytaj o tym a nie pieprzysz farmazony